.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 4شنبه


? علت بستري شدن ري شهري؛شيعه آنلاين نوشت؛ آيت الله محمدي ري شهري مسوول بعثه مقام معظم رهبري به بيمارستان منتقل شد. زماني که به آيت الله ري شهري خبر هتک حرمت به ساحت امام خميني و رهبر انقلاب را مي دهند به شدت عصباني شده و از اين بي حرمتي انتقاد مي کند. بعد از چند لحظه اطرافيان ري شهري متوجه حال او مي شوند و وي را فوري به بيمارستان انتقال مي دهند.

? از ما حمايت کنيد؛ محمدرضا صفري تالارپشتي رئيس يکي از ستادهاي انتخاباتي محمود احمدي نژاد به نام «اتمام» در نامه يي به وي از بي مهري هاي برخي اطرافيان دولت به فعالان ستادهاي انتخاباتي انتقاد کرد و خواستار حمايت از نيروهاي حامي دولت دهم شد.

? شرط تاج زاده براي دفاع در دادگاه؛ مصطفي تاج زاده عضو شوراي مرکزي حزب مشارکت در ديدار هفتگي با خانواده خود گفته است؛من عمر و زندگي خود را وقف پيروزي و استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران و خدمتگزاري به نظام کردم. حال اگر در اين دادگاه شرکت کردم فقط به خاطر احترام به قانون بود. وي در ادامه افزوده است؛ من 10 سال پيش از آقاي جنتي دبير شوراي نگهبان شکايت کردم اما به شکايت من رسيدگي نشد، در حالي که اگر آن زمان به شکايت من رسيدگي مي شد مشکلات اخير که در انتخابات رياست جمهوري به وقوع پيوست، تکرار نمي شد. عضو شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب تصريح کرده است؛ حداقل انتظار من از قوه قضائيه اين است که به شکايت مطرح شده بدون در نظر گرفتن مقام و موقعيت افراد رسيدگي شود زيرا نبايد هيچ فردي مصونيت خاص داشته باشد.

? ديدار کروبي با خانواده کيانوش راد؛ مهدي کروبي روز جمعه با حضور در منزل دکتر محمد کيانوش راد عضو شوراي مرکزي جبهه مشارکت از خانواده وي دلجويي کرد. به گزارش نوروز همسر کيانوش راد در اين ديدار گفت بازجويي ها از اين فعال سياسي ادامه دارد.

? احکام انضباطي دانشجويان؛ در خبرها آمده است در پي برگزاري مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد تبريز 20 تن از فعالان دانشجويي به کميته انضباطي دانشگاه احضار شدند که در اين ميان تاکنون سه تن از دانشجويان دانشگاه هر يک با احکام دو ترم تعليق از تحصيل مواجه شده اند.همچنين براي 19 نفر از دانشجويان دانشگاه هنر صدا و سيما حکم ممنوع الورودي به دانشگاه و خوابگاه صادر شده است. به گزارش اميرکبير 50 دانشجوي دانشگاه پلي تکنيک نيز به کميته انضباطي احضار شده اند و تاکنون براي 15 نفر از آنها حکم محروميت از خوابگاه صادر شده است.

? لغو يک جشنواره دانشجويي؛ در خبرها آمده جشنواره تکنوازي پيانو توسط دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه تهران يک روز پيش از آغاز لغو شد. به گزارش خبرگزاري هاي خارجي اين جشنواره هر سال توسط دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشکده هاي فني و دانشگاه تهران به نفع سازمان حمايت از کودکان سرطاني (محک) برگزار مي شود که از سوي دانشکده فني به عنوان يک برنامه داخل دانشگاهي صادر شده بود ولي با حکم رياست دانشگاه لغو شد.

? موتلفه از يزدي درخواستي نداشت؛ محمدنبي حبيبي مطالب نقل شده از وي در مورد مذاکرات موتلفه با محمد يزدي را که «اعتماد» از سايت خبري آينده منعکس کرده بود، تکذيب کرد. در توضيح مکتوب دبيرکل حزب موتلفه آمده است؛ «در شماره 2126 مورخ 23/9/88 روزنامه اعتماد نقل شده است که «نبي حبيبي روايت مي کند، محمدنبي حبيبي در جلسه يي گفته است؛ پاسخ محمد يزدي به هاشمي رفسنجاني پس از خطبه هاي نماز جمعه تيرماه به درخواست حزب موتلفه صورت گرفته است...» با توجه به اينکه موضوع چاپ شده در روزنامه اعتماد در اين رابطه، کذب محض است مقتضي است طبق قانون مطبوعات دستور فرماييد در اولين شماره توضيحات ذيل چاپ شود.«1- اين بنده هر وقت قرار باشد نام اشخاص را ببرم حداقل ادب را براي اشاره لقب يا القاب ايشان رعايت مي کنم که روزنامه شما رعايت نکرده است. 2- بعد از خطبه هاي جمعه آيت الله هاشمي رفسنجاني در تيرماه سال جاري هيچ گونه مذاکره يي بين اين بنده و آيت الله يزدي به هيچ شکلي راجع به خطبه هاي مذکور صورت نگرفته است. موضع موتلفه اسلامي راجع به آن خطبه ها کاملاً روشن بوده و هست اما هيچ گونه درخواستي از آيت الله يزدي راجع به اين موضوع به عمل نيامده است. 3- اين بنده و حزب موتلفه اسلامي حق هرگونه اقدام قضايي را در مورد نشر اين کذب محفوظ مي دانيم.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.